Janković, A. (2018). Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković, Anđela. "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković, A. (2018). 'Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
Janković A. Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118
A. Janković, "Analiza društveno odgovornog marketinga u funkciji jačanja imidža odabrane kompanije", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:850118