prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Zagreb: VERN University of Applied Sciences, 2019. urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton
VERN University

Institutional repository: VERN' University Repository

Cite this document

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 July 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551