Marić, A. (2022). POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA (Undergraduate thesis). Vukovar: University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić, Ana. "POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić, Ana. "POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić, A. (2022). 'POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
Marić A. POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA [Undergraduate thesis]. Vukovar: University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar; 2022 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645
A. Marić, "POLITIČKI MARKETING KAO UČINKOVITI NAČIN KOMUNIKACIJE SA BIRAČIMA", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences "Lavoslav Ružička" in Vukovar, Vukovar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:150:615645