Merunka, S. (2017). STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU (Undergraduate thesis). Križevci: Križevci University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Križevci University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka, Saša. "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU." Undergraduate thesis, Križevci University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka, S. (2017). 'STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU', Undergraduate thesis, Križevci University of Applied Sciences, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
Merunka S. STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU [Undergraduate thesis]. Križevci: Križevci University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158
S. Merunka, "STRATEŠKO ODLUČIVANJE U FUNKCIJI POSTIZANJA KONKURENTNOSTI PRODAJE VINA NA TUZEMNOM TRŽIŠTU", Undergraduate thesis, Križevci University of Applied Sciences, Križevci, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:272158