UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020.
Šatvar, M. (2021). UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020. (Master's thesis). Križevci: Križevci University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:983091
Šatvar, Martina. "UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020.." Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:983091
Šatvar, Martina. "UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020.." Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:983091
Šatvar, M. (2021). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020.', Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:983091
Šatvar M. UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020. [Master's thesis]. Križevci: Križevci University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:983091
M. Šatvar, "UTJECAJ KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA PRODAJNOG PREDSTAVNIKA NA USPJEŠNOST PRODAJE POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA TVRTKE POLJOCENTAR D.O.O. U PERIODU 2018.-2020.", Master's thesis, Križevci University of Applied Sciences, Križevci, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:185:983091