prikaz prve stranice dokumenta BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ
Zagreb: Zagreb School of Business, 2017. urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Zoran
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Đurović, Z. (2017). BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Zoran. "BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Zoran. "BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović, Z. (2017). 'BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 08 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Đurović Z. BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2017 [cited 2024 September 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096

Z. Đurović, "BRENDIRANJE KAO PREDUVJET STVARANJA PREPOZNATLJIVOSTI TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OPĆINE MRKOPALJ", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:397096