undergraduate thesis
UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA
Zagreb: Zagreb School of Business, 2018. urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Grubišić, P. (2018). UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar. "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar. "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, P. (2018). 'UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić P. UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2025 March 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

P. Grubišić, "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500