prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO
Zagreb: Zagreb School of Business, 2019. urn:nbn:hr:180:238264

Erak Orbanić, Dariana
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Erak Orbanić, D. (2019). UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:238264

Erak Orbanić, Dariana. "UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:238264

Erak Orbanić, Dariana. "UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:238264

Erak Orbanić, D. (2019). 'UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:238264

Erak Orbanić D. UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:238264

D. Erak Orbanić, "UTJECAJ IMPLEMENTACIJE CRM RJEŠENJA NA KORISNIČKO ISKUSTVO", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:238264