Mlinarić, B. (2019). ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881
Mlinarić, Bjanka. "ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881
Mlinarić, Bjanka. "ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881
Mlinarić, B. (2019). 'ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881
Mlinarić B. ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881
B. Mlinarić, "ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:057881