prikaz prve stranice dokumenta Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika
Zagreb: Zagreb School of Business, 2020. urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Duvnjak, P. (2020). Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak, P. (2020). 'Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

Duvnjak P. Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935

P. Duvnjak, "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935