prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR
Zagreb: Zagreb School of Business, 2020. urn:nbn:hr:180:929276

Stipanić, Dino
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Stipanić, D. (2020). ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276

Stipanić, Dino. "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276

Stipanić, Dino. "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276

Stipanić, D. (2020). 'ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276

Stipanić D. ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276

D. Stipanić, "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276