Marić, A. (2022). Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić, Antonio. "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić, Antonio. "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić, A. (2022). 'Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
Marić A. Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032
A. Marić, "Utjecaj digitalnih medija u funkciji brendiranja turističke destinacije", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:791032