prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena
Zagreb: Zagreb School of Business, 2022. urn:nbn:hr:180:866155

Kušnin, Antonia
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Kušnin, A. (2022). Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:866155

Kušnin, Antonia. "Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:866155

Kušnin, Antonia. "Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:866155

Kušnin, A. (2022). 'Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:866155

Kušnin A. Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:866155

A. Kušnin, "Utjecaj modne industrije na samopoštovanje i samopercepciju tijela kod djevojaka i žena", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:866155