Jurkić, M. (2021). Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić, Marina. "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić, M. (2021). 'Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
Jurkić M. Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714
M. Jurkić, "Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:332714