Krnjak, I. (2021). Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19 (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak, Iva. "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak, Iva. "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak, I. (2021). 'Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
Krnjak I. Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19 [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912
I. Krnjak, "Uloga emocija potrošača kod kupnje dodataka prehrani tijekom pandemije COVID-19", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:231912