prikaz prve stranice dokumenta JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?
Zagreb: Zagreb School of Business, 2020. urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Vidaković, A. (2020). JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, A. (2020). 'JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković A. JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

A. Vidaković, "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266