Zadravec, L. (2016). DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec, Luka. "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec, Luka. "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec, L. (2016). 'DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
Zadravec L. DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216
L. Zadravec, "DIREKTNI MARKETING TELEKOMUNIKACIJSKIH KOMPANIJA U HRVATSKOJ", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:919216