Petković, L. (2020). UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954
Petković, Lucija. "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954
Petković, Lucija. "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954
Petković, L. (2020). 'UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954
Petković L. UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954
L. Petković, "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954