prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA
Zagreb: Zagreb School of Business, 2020. urn:nbn:hr:180:019954

Petković, Lucija
Zagreb School of Business

Institutional repository: Repository ZSB

Cite this document

Petković, L. (2020). UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954

Petković, Lucija. "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954

Petković, Lucija. "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954

Petković, L. (2020). 'UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954

Petković L. UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954

L. Petković, "UTJECAJ DIGITALNE KOMUNIKACIJE MEĐU SUVREMENIM POTROŠAČIMA U ONLINE OKRUŽENJU U PROCESU ODABIRA PROIZVODA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019954