Jakovčević, T. (2020). KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165433
Jakovčević, TIna. "KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165433
Jakovčević, TIna. "KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165433
Jakovčević, T. (2020). 'KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165433
Jakovčević T. KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165433
T. Jakovčević, "KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:165433