prikaz prve stranice dokumenta VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE
Virovitica: Virovitica College, 2015. urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina
Virovitica University of Applied Sciences

Cite this document

Fuček, V. (2015). VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE (Undergraduate thesis). Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, Valentina. "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE." Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček, V. (2015). 'VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE', Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, accessed 08 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

Fuček V. VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE [Undergraduate thesis]. Virovitica: Virovitica University of Applied Sciences; 2015 [cited 2025 January 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254

V. Fuček, "VAŽNOST ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA PRI KREIRANJU UČINKOVITE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE", Undergraduate thesis, Virovitica University of Applied Sciences, Virovitica, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:165:899254