undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE
Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences, 2021. urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, Matej
Karlovac University of Applied Sciences
Business Department

Cite this document

Dudić, M. (2021). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, Matej. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, Matej. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić, M. (2021). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

Dudić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Karlovac: Karlovac University of Applied Sciences; 2021 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837

M. Dudić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, Karlovac University of Applied Sciences, Karlovac, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:128:278837