Puljić, S. (2016). ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU (Undergraduate thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:935996
Puljić, Stanko. "ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:935996
Puljić, Stanko. "ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:935996
Puljić, S. (2016). 'ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 02 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:935996
Puljić S. ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2016 [cited 2025 January 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:935996
S. Puljić, "ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI INTERNETA U MARKETING KOMUNICIRANJU U UGOSTITELJSTVU", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:935996