prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA
Šibenik: Polytechnic of Sibenik, 2020. urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Institutional repository: VUS REPOSITORY

Cite this document

Soldo, S. (2020). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, Silvija. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo, S. (2020). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 29 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

Soldo S. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2020 [cited 2024 August 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824

S. Soldo, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE KUPCA", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:485824