prikaz prve stranice dokumenta Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu
Šibenik: Polytechnic of Sibenik, 2014. urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Institutional repository: VUS REPOSITORY

Cite this document

Ćaleta, B. (2014). Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, Barbara. "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta, B. (2014). 'Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

Ćaleta B. Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870

B. Ćaleta, "Važnost planiranja kadroviranja u cilju povećanja zadovoljstva gostiju - primjer hotela President u Solinu", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:545870