prikaz prve stranice dokumenta Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice
No public access
master's thesis
Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice
Šibenik: Polytechnic of Sibenik, 2014. urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo
Šibenik University of Applied Sciences
Management

Institutional repository: VUS REPOSITORY

Cite this document

Jakoliš, A. (2014). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice (Master's thesis). Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, Anđelo. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice." Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš, A. (2014). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice', Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, accessed 14 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

Jakoliš A. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice [Master's thesis]. Šibenik: Šibenik University of Applied Sciences; 2014 [cited 2024 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225

A. Jakoliš, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru Hrvatske turističke zajednice", Master's thesis, Šibenik University of Applied Sciences, Šibenik, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:625225