Blaževac, A. (2016). Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu (Undergraduate thesis). Slavonski Brod: College of Slavonski Brod. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac, Antonela. "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac, Antonela. "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu." Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac, A. (2016). 'Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu', Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
Blaževac A. Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu [Undergraduate thesis]. Slavonski Brod: College of Slavonski Brod; 2016 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747
A. Blaževac, "Struktura utjecaja elemenata promotivnog miksa na odabir sportskog proizvoda u Slavonskom Brodu", Undergraduate thesis, College of Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:174:380747