prikaz prve stranice dokumenta Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija
Zagreb: College of Economics , Entrepreneurship and Managemnet Nikola Šubić Zrinski, 2018. urn:nbn:hr:209:851496

Dogančić, Mihaela
European Business School Zagreb

Cite this document

Dogančić, M. (2018). Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija (Undergraduate thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:851496

Dogančić, Mihaela. "Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:851496

Dogančić, Mihaela. "Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:851496

Dogančić, M. (2018). 'Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija', Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, accessed 16 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:851496

Dogančić M. Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija [Undergraduate thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2018 [cited 2024 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:851496

M. Dogančić, "Planiranje marketinških aktivnosti na primjeru niskobudžetnih zrakoplovnih kompanija", Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:851496