prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu
Zagreb: College of Economics , Entrepreneurship and Managemnet Nikola Šubić Zrinski, 2018. urn:nbn:hr:209:967183

Akrap, Luka
European Business School Zagreb

Cite this document

Akrap, L. (2018). Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu (Undergraduate thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:967183

Akrap, Luka. "Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:967183

Akrap, Luka. "Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu." Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:967183

Akrap, L. (2018). 'Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu', Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:967183

Akrap L. Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu [Undergraduate thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2018 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:967183

L. Akrap, "Utjecaj glazbe na potrošačke preferencije u ugostiteljstvu", Undergraduate thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:967183