prikaz prve stranice dokumenta Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća
Zagreb: College of Economics, Entrepreneurship and Managemnet Nikola Šubić Zrinski, 2019. urn:nbn:hr:209:297310

Lukić, Igor
European Business School Zagreb

Cite this document

Lukić, I. (2019). Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća (Master's thesis). Zagreb: European Business School Zagreb. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:297310

Lukić, Igor. "Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća." Master's thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:297310

Lukić, Igor. "Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća." Master's thesis, European Business School Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:297310

Lukić, I. (2019). 'Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća', Master's thesis, European Business School Zagreb, accessed 02 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:297310

Lukić I. Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: European Business School Zagreb; 2019 [cited 2024 June 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:297310

I. Lukić, "Marketinški miks noćnih klubova u organizaciji zabavljačkih evenata na primjeru odabranih poduzeća", Master's thesis, European Business School Zagreb, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:297310