Abstract | U ovom radu nastojalo se obraditi problem radnog vremena (kroz kvalitetno upravljanje njime) kao jednog od najvažnijih inputa u ustanovama za zdravstvenu njegu u kući, specifičnog po svojoj ograničenosti, prolaznosti i neobnovljivosti. Za razliku od drugih čimbenika menadžmenta radno vrijeme ne možemo povećavati, skladištiti, nabavljati, nego sve ostale inpute moramo prilagoditi vremenu kako bismo iz radnog procesa dobili najbolji rezultat u smislu efikasnosti, odnosno ono je upravo onakvo kakvo je i najvećim dijelom regulirano zakonskim i podzakonskim aktima (npr. Kolektivni ugovor, Pravilnik o radu i sl.).
Za poslodavce/voditelje/menadžere ustanova za zdravstvenu njegu u kući, uz posjedovanje kompetencija i stručnih znanja, ova vještina je od velike važnosti. Cilj svakog menadžera u zdravstvu trebao bi biti postizanje boljeg pregleda nad poslom kojeg obavljaju, kako bi ostvarili više vremena za kreativan rad koji vrlo često zna biti pod utjecajem brojnih, različitih ''kradljivaca vremena'', odnosno onih aktivnosti koje troše njihovo vrijeme, a ne dovode ih do željenih rezultata.
Poslodavcima, kao i rukovoditeljima u ustanovama za zdravstvenu njegu u kući, se stjecanjem znanja o kvalitetnoj organizaciji radnog vremena i primjenom takvih stečenih znanja, nude velike mogućnosti organizacije radnog vremena, kako bi maksimalno iskoristili radno vrijeme i postigli maksimalnu efikasnost svojega tima. |