Herak Smoković, S. (2020). Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Academy of dramatic art. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković, S. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković S. Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of dramatic art; 2020 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
S. Herak Smoković, "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645