Herak Smoković, S. (2020). Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković, Sabrina. "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković, S. (2020). 'Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
Herak Smoković S. Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2020 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645
S. Herak Smoković, "Društvene mreže kao marketinški kanali promocije hrvatskog dugometražnog filma", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:676645