Gigović, M. (2017). Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Academy of dramatic art. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović, Mario. "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović, Mario. "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara." Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović, M. (2017). 'Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara', Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović M. Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Academy of dramatic art; 2017 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
M. Gigović, "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara", Master's thesis, University of Zagreb, Academy of dramatic art, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787