Gigović, M. (2017). Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović, Mario. "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović, Mario. "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović, M. (2017). 'Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
Gigović M. Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti; 2017 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787
M. Gigović, "Kreiranje imidža i upravljanje reputacijom kulturnih institucija na društvenim mrežama i internetu, na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:205:434787