prikaz prve stranice dokumenta Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30
Stručni završni rad
Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, Anita
The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić
Chair of Economics, Management and Marketing

Cite this document

Ćavarović, A. (2019). Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad (Undergraduate thesis). Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, Anita. "Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, Anita. "Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad." Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, A. (2019). 'Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad', Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, accessed 19 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović A. Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad [Undergraduate thesis]. Zaprešić: The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić; 2019 [cited 2024 June 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

A. Ćavarović, "Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad", Undergraduate thesis, The University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188