prikaz prve stranice dokumenta Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30
Stručni završni rad
Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, Anita
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Katedra za ekonomiju, menadžment i marketing

Citirajte ovaj rad

Ćavarović, A. (2019). Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad (Završni rad). Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, Anita. "Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, Anita. "Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad." Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović, A. (2019). 'Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad', Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

Ćavarović A. Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad [Završni rad]. Zaprešić: Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188

A. Ćavarović, "Proizvod kao element marketinškog miksa na primjeru serije Huawei P30 : Stručni završni rad", Završni rad, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić, Zaprešić, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:129:848188