prikaz prve stranice dokumenta Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.
Zagreb: The Edward Bernays College of Communication Management, 2017. urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina
Edward Bernays University of Applied Sciences
Department of Public Relations

Cite this document

Šimun, M. (2017). Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. (Master's thesis). Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, M. (2017). 'Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.', Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun M. Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. [Master's thesis]. Zagreb: Edward Bernays University of Applied Sciences; 2017 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

M. Šimun, "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.", Master's thesis, Edward Bernays University of Applied Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891