prikaz prve stranice dokumenta Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.
Zagreb: Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment, 2017. urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina
Veleučilište Edward Bernays
Katedra za odnose s javnošću

Institucijski repozitorij: Repozitorij Veleučilišta Bernays

Citirajte ovaj rad

Šimun, M. (2017). Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Veleučilište Edward Bernays. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, Marina. "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun, M. (2017). 'Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

Šimun M. Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022. [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište Edward Bernays; 2017 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891

M. Šimun, "Strategija odnosa s javnošću Hrvatske turističke zajednice za razdoblje 2017. - 2022.", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište Edward Bernays, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:233:594891