prikaz prve stranice dokumenta Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije
No public access
master's thesis
Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2016. urn:nbn:hr:181:632836

Hodak, Jelena
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Department of biology

Cite this document

Hodak, J. (2016). Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836

Hodak, Jelena. "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836

Hodak, Jelena. "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836

Hodak, J. (2016). 'Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836

Hodak J. Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2016 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836

J. Hodak, "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836