Hodak, J. (2016). Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak, Jelena. "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak, Jelena. "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak, J. (2016). 'Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
Hodak J. Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju; 2016 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836
J. Hodak, "Povezanost suradničkog učenja i stilova učenja u ostvarenju učeničkih postignuća na nastavnom satu biologije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:632836