Majstorović, V. (2021). Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović, Vedrana. "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović, Vedrana. "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović, V. (2021). 'Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović V. Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology; 2021 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
V. Majstorović, "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Department of biology, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899