Majstorović, V. (2021). Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović, Vedrana. "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović, Vedrana. "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović, V. (2021). 'Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
Majstorović V. Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju; 2021 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899
V. Majstorović, "Refleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za biologiju, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:181:529899