doctoral thesis
Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva
Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, Anita
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Doctoral studies

Cite this document

Tufekčić, A. (2018). Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva (Doctoral thesis). Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, Anita. "Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, Anita. "Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, A. (2018). 'Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić A. Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva [Doctoral thesis]. Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek; 2018 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

A. Tufekčić, "Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osjek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076