disertacija
Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva
Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, Anita
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola

Citirajte ovaj rad

Tufekčić, A. (2018). Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva (Disertacija). Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, Anita. "Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, Anita. "Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić, A. (2018). 'Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

Tufekčić A. Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076

A. Tufekčić, "Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:201076