Marković, M. (2018). Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta (Doctoral thesis). Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555
Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555
Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555
Marković, M. (2018). 'Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555
Marković M. Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta [Doctoral thesis]. Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555
M. Marković, "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osjek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555