doctoral thesis
Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta
Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. urn:nbn:hr:236:416555

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Doctoral studies

Cite this document

Marković, M. (2018). Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta (Doctoral thesis). Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, M. (2018). 'Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, accessed 26 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković M. Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta [Doctoral thesis]. Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek; 2018 [cited 2025 January 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

M. Marković, "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osjek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.