disertacija
Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta
Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. urn:nbn:hr:236:416555

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola

Citirajte ovaj rad

Marković, M. (2018). Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta (Disertacija). Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, M. (2018). 'Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković M. Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2018 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

M. Marković, "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555