Čamić, I. (2017). Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969
Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969
Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969
Čamić, I. (2017). 'Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969
Čamić I. Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969
I. Čamić, "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969