prikaz prve stranice dokumenta Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Čamić, I. (2017). Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, Ines. "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić, I. (2017). 'Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

Čamić I. Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 29.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969

I. Čamić, "Multimedijalni marketing kao komunikacijsko sredstvo na primjeru proizvoda namjenjenih djeci", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:283969