Plasajec, R. (2017). Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec, R. (2017). 'Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec R. Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2017 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
R. Plasajec, "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884