Plasajec, R. (2017). Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec, Ružica. "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec, R. (2017). 'Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
Plasajec R. Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884
R. Plasajec, "Organizacija i provedba marketinga u turističkoj destinaciji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:424884